Gå vidare

Jag måste gå vidare, vet bara inte hur. Vet inte heller hur jag ska se tillbaka på det som hände, vill behålla alla bra minnen men om det ska sluta såhär får jag en helt annan bild av dig. Den där underbara, mysiga och roliga killen som jag lärde känna har på något vis blivit till en feg och kall person. Vad betyder det att du inte har hört av dig alls på över en vecka, är jag glömd nu?
Trors allt så vill jag ändå inte att du ska må dåligt, hoppas du har nån att prata med som kan hjälpa dig att reda ut din förvirring.
Jag har ju mina underbara vänner som finns här hela tiden, tack för att ni tar hand om mig och står ut med mitt ältande. Tack oxå mina härliga gudbarn, er vilkorslösa kärlek värmer otroligt. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0