Smärtfri shopping

Idag har jag:

-Fikat
- Varit i 3 glasögonbutiker
-Fikat igen
-Pysslat lite i mammas butik

När  jag vaknade vid sådär 11- tiden hade jag god lust att bara ligga kvar i sängen, trött efter en lång jobbhelg och allmänt omotiverad. Men jag vet att jag funderar alldeles för mycket när jag är hemma, så jag gav mig iväg på stan. Att shoppa med Sandy är inte alltid så kul, hon är väldigt bestämd men samtidigt velig oavsett vad hon ska köpa, och idag var det glajor som stod på inköpslistan. Det gick trots allt ganska smärtfritt, vi hittade ett par billiga bågar som hon verkade helt nöjd med efter att endast besökt 3 olika affärer....

Känner mig lässugen, ska nog beställa lite bra böcker som jag kan softa med nu när hösten börjar närma sig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Böcer är grymt, det är så skönt att stiga in en annan värld ett tag när den här världen känns lite trist!

2007-08-13 @ 21:28:14
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Therrorese

Vindens Skugga, Vindens Skugga, Vindens Skugga!! Världens bästa bok!

2007-08-13 @ 22:24:30
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Beyonce

T; Ok, den får bli en av de jag beställer.

2007-08-14 @ 00:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0