Det är mycket nu

Helgen var tuff, hände mycket på jobbet och blev en hel del övertid.
Idag var jag ledig men det känns inte som jag hann med det jag skulle och så är jag sjukt trött efter helgen, önskar jag var ledig i morgon med....
Är fortfarande inte klar med julklappsinköpen, ja ja  en hel vecka kvar.

Han som jag tycker om är borta på konferens i två dagar, typiskt när jag äntligen är ledig, han kommer hem på onsdag men då jobbar jag kväll igen.

Har varit hos familjen med alla barn idag, den äldsta killen fyller år så vi firade lite. I år är första året på kanske 10 år som jag inte ska fira jul med dem, det känns konstigt men det är väl dax att gå vidare, de tillhör ju mitt ex familj. Prinsessan som är 6 år gav mig en teckning att titta på på julafton så att jag tänker på henne då, sötnos!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas du får tid för lite avkoppling med han som du tycker om snart. Ska du fira jul med honom?

2007-12-17 @ 22:45:34
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Beyonce

Hanna; Jag ska delvis fira jul med honom, även med mamma och Syss så jag får dela lite på mig.

2007-12-17 @ 22:49:43
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0