Tidlöst

Igår hälsade jag på mina skruttungar, den stora familjen med fyra barn, där var oxå 2 kusiner och 2 kompisar så totalt åtta ungar(!). Det var jättemysigt och kul, men faktiskt lite skönt när jag var påväg därifrån...

Kvällen spenderades på café med tjejerna, vi försökte få i hop en kväll med julmys innan jul. Det visade sig vara helt omöjligt att hitta en dag då alla var lediga, vi får mysa den 27 istället. För bara ett år sedan hade vi alla ett liknande schema och det var inga problem att få tid att ses hela gänget, men tiderna har förändrats.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mellandagarna är perfekta för såna aktiviteter. Då händer annars ingenting. Bara en lång väntan tycker jag...

2007-12-05 @ 22:00:36
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0