Att glömma eller inte glömma

Du tog kontakt på msn nyss, första gången på tre veckor som du tar initiativet till att vi ska prata. Du sa visserligen inte mycket innan du var tvungen att gå, men avslutade med kram. Vad vill du? Se till att jag inte glömmer dig eller kolla om jag ligger hemma och gråter för din skull? Ibland vill jag glömma dig helt, ibland inte alls...
Träffade en av dina kompisar på stan idag, han blev riktigt förvånad över att du lämnat mig. När ni hade setts för några veckor sen hade du berättat hur glad du var att du träffat mig och hur bra allt var. Han pratade om dig hela tiden, sa kompisen. Det var då.
Nu måste jag gå vidare och sluta hoppas. Allt var en lögn!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Ååååh, jag veeeet hur det där känns! Har helt ont i magen av en kommentar som en viss person la på min blogg....Hua! Orkar inte....vill inte. Låt mig va!

2007-05-13 @ 01:22:59
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0