Den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp

Idag är det fyra veckor sedan. Jag kommer knappt ihåg vad som sas den där kvällen i telefonen, den kvällen då jag förlorade så mycket. För det gjorde jag väl, eller?
Jag börjar fundera på om det hade varit bättre att vi aldrig hade träffats, de underbara känslorna jag hade kanske inte var så underbara som de här hemska känslorna är hemska. Jag tror på kärleken, jag tror att jag kommer träffa någon igen, men jag kommer vara rädd då, livrädd, och det är ditt fel. Eller är det mitt fel, jag borde kanske inte ha litat så på dig.
Läste mitt horoskop i en tidning idag, det stod; ge inte upp, var envis, du kommer att få det du vill ha tillslut. Vad vill jag ha då? Dig ville jag ha. Nu vill jag ha bort dig ur mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0