Dina ögon har en annan färg än den jag alltid har trott att de hade

Ligger hemma och är sjuk, förkyld. Det värsta med det är att jag har alldeles för mycket tid att tänka, tänka på dig.
Ringer nog inte idag i alla fall, man hör ju knappt vad jag säger.
Skulle vilja veta vad du sagt till din dotter om mig, jag vill verkligen inte att hon ska tycka illa om mig. Men det är svårt för små barn att förstå, antagligen tycker hon att jag är dum som inte kommer och leker med henne mer. Jag kan bli så arg när jag tänker på det, varför lät du oss börja tycka om varandra om vi ändå inte skulle få ses mer? Saknar lilla M så!

Kommentarer
Postat av: E.

Krya på dig.

2007-05-03 @ 19:08:27
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0