If i´m not made for you then why does my heart tell me that i am?

Kom just hem från jobbet, hamnar såklart med datorn i knät och kollar lite på dig, kan bara inte låta bli. Kom på mig själv på vägen hem att jag fortfarande hoppas. Antagligen för att du aldrig sa att du inte är kär i mig längre. Det är klart att du inte är det, du verkar ju inte ens undra hur jag mår, men jag tror jag behöver höra dig säga det. Tror jag behöver se dig när du säger det. Sista gången vi sågs sa vi hej då med pussar. Du har alltid tittat på mig med en kärleksfull blick och fått mig att känna mig så fin, behöver se en blick som säger det är slut för att jag ska förstå.
Just nu kan jag inte förstå att det inte ska vara vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0