Hopp och kärlek

Idag var jag ledig från jobbet, men så värst ledig har jag inte varit. Började med en föreläsning på jobbet klockan nio, den var intressant och lärorik, sen har jag jobbat i mammas butik under eftermiddagen. Butiken är nu fylld med tomtar, stjärnor och snögubbar, och det säljs mycket av dem redan.

Jag och Han som jag tycker om ska gå ut och äta snart och mysa lite.
Under hela december ska jag bara jobba kvällar, så vi kommer endast kunna ses de dagar jag är ledig och då får vi passa på att mysa lite extra.

Har bokat en resa nu som han ska få i födeledagspresent. En helg i Valencia bli det, på ett mysigt spahotell, hoppas han bli glad åt det.

Jag tror att jag har hittat rätt nu. Hoppas det är så!

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Klart du hittat rätt. Sånt känner man i hjärtat =D Go girl! Rock on med han du tycker väldans mycket om.

2007-11-28 @ 18:42:48
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Det låter fantastiskt B! Det är du så värd!

2007-11-28 @ 19:29:28
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0