Fan vad ska jag ta mig till

Jag vet att hundra år från nu kommer det alltid vara du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

naa..

2008-08-06 @ 21:11:48
URL: http://mawlan.blogg.se/
Postat av: Doc

Var han så himla perfekt?

2008-08-07 @ 15:38:51
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/
Postat av: Doc

Du skrev någonstans om att du på sätt och vis inte vill gå vidare. Kan det vara så att så länge hoppet lever, kan man inte eller vill man inte gå vidare?

Är det så att känslorna man har driver en att så förtvivlat söka små bevis för att hoppet faktiskt inte är ute? Jag tänker på brevet du skrev och hans svar. Jag tänker på när han kom med posten till dig och hans kommentar till dig då.

Det är fel av honom att ge dig små saker att hoppas på. Han kanske gör det omedvetet eller för att trösta, men vill han att det ska vara över behöver han vara brutalt ärlig mot dig. Att linda in orden av omtänksamhet funkar inte. Att hans barn hör av sig till dig gör nog inget lättare. Behöver du inte få en paus från allt vad hans värld heter?

Det är också fel av dig att söka de där små sakerna att hoppas på, men det är lättare sagt än gjort.

Jag tror att hoppet är din största fiende just nu.

När du slutar hoppas börjar du ganska omedelbart att gå vidare.

Jag har varit där du är.

Jag har också varit där han är.

Jag är en jätteklok gammal gubbe hahaha.



2008-08-07 @ 16:01:24
Postat av: Beyonce

Doc; Nej Han är verkligen inte perfekt, men...

Du har rätt gamle man, lite hopp finns nog kvar. Vi har inte hörts av sen brevet nu och jag ska verkligen försöka att inte ta kontakt.



2008-08-07 @ 17:46:51
URL: http://bday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0