Det gör ont i mig att läsa detta

Hur kan någon göra något så hemskt?

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag känner hur det kokar inombords när jag läser om sånt, samtidigt som man blir stum för man vet inte hur man ska beskriva så vidrigt beteende. Det finns inte straff nog för de svin som bär sig åt så mot barn. Hur i hela friden kan man gång på gång medvetet plåga ett litet barn? Det är uppenbarligen genomfört på ett rent bestialiskt sätt, så jag förstår inte hur de människorna orkar se sig själva i spegeln.

Jag begriper inte heller hur det sociala skyddsnätet kan vara så svagt för barn. Gång på gång hör man talas om hur barn far illa år efter år utan att någon instans ingriper.

En gång när jag gjorde en soc-anmälan på ett barn som hade stora, blodiga sår i huvudet, (och hans syster berättade att pappan hade slagit honom med en järnstång) tog det över två månader innan soc tog den allra första kontakten! Man blir bara matt!

2008-12-04 @ 13:53:12
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0