Ett brev

Jag har skrivit ett brev till Han. Jag kände att jag måste förklara hur jag känner.
På sista tiden har jag känt det som om Han undviker mig men när vi väl ses känns det bra och jag märker ju hur Han trivs i mitt sällskap. Han har sagt att han är rädd att jag ska tro att han vill ha mig tillbaka om jag märker att vi har det trevligt när vi ses.
Nu har jag skrivit helt ärligt att jag inte tror och inte vill att vi ska fortsätta där vi slutade, jag skulle aldrig kunna lita på honom igen. Men jag känner ändå att jag inte vill vara glömd av honom eller av barnen. Jag vill att vi ska kunna vara vänner, jag hoppas att det går, jag vill bara inte förlora honom helt.
Det blev ett långt brev.
Till svar fick jag ett sms där det stod Jag har läst. Kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så modigt.

2008-07-31 @ 22:36:33
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0