Födelsedag med kinamat

Igår var jag och hälsade på familjen med alla barn, jag låg mest och guppade på en madrass i deras pool.
Kaptenen var med, jag har saknat honom. En kram från honom och alla problem i världen känns som bortblåsta. Jag är glad att vi är vänner, synd bara att hans flickvän inte uppskattar vår vänskap. På sätt och vis förstår jag henne, jag är ju hans ex, men det är över fyra år sedan vi gjorde slut och vi har varit bra vänner sedan dess.

Idag är det Hästtjejens födelsedag. Jag åkte dit på eftermiddagen med en present, hon övertalade mig att följa med dem ut och äta ikväll, det blev kinamat. Det är så konstigt, när vi är tillsammans alla fyra känns det som vi är en familj, som om vi hör ihop.Fast jag hör inte till den familjen längre.
Han ville betala min mat, men jag avböjde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0