Mobiltelefon sökes

Jag behöver en ny mobiltelefon. Den jag har är jättegammal och hemskt omodern vilket inte stör mig allt för mycket, men den börjar krångla lite och är nog dax att pensionera. Grejen är att jag är lite skraj för att köpa en ny, dels finns det så sjukt många att välja mellan, dels hör jag från alla håll om folk som köper nya mobiler som bara går sönder. Min har varit felfri i närmare tre år nu, jag har ingen lust att köpa en ny som ska gå sönder efter ett par månader. Jag tror nog att alla mina vänner har haft problem med sina nya mobiler, jag vill inte bli en av dem.
Jag tror att det kan vara så att de nya telefonerna har för mycket funktioner som de egentligen inte klarar av. Därför ska jag leta efter en enkel variant som bara kan det som verkligen behövs, ringa, smsa och ta en och annan bild. På fredag blir det en tur på stan för att leta efter den perfekta luren.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Läskigt är det. Jag uppgraderade min i somras efter mer än tre år. Den andra har funkar även om jag irriterat mig på operativsystemet hela tiden. Nu trivs jag bra med min SonyEricsson W890i. Men vem vet hur länge. Den har ju hur många funktioner som helst!!

2008-09-10 @ 22:23:50
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: malincatrin

Precis som min pappa, så lite funktioner osm möjligt. Han har köpt en enkel kameramobil från SonyEricsson, K530i och trivs bra med den. Men de har ju börjat komma fler och fler basic mobiler för att det finns en stor marknad för dem :) Hoppas du hittar något..

2008-09-11 @ 07:02:53
URL: http://malincatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0