Min lediga vecka so far

Jag har semester denna vecka, sju dagars ledigt, tre har redan passerat.
Måndagen fika hos en vän och middag hos mig med sys och Rax, nice.
Tisdagen blev en heldag med mina tjejer på stan och avslutades med middag på en italiensk restaurang, mys.
Onsdagen vakande jag mitt i natten av illamående vilket har fortsatt till och från under dagen, tror jag drabbats av någon lightverision av magsjuka, blä.
Resten av veckan hoppas jag på att må bra, vila, städa, fika och umgås. I helgen är jag och Kärleken lediga tillsammans vilket inte hänt allt för ofta på senaste tiden, bäst att passa på att pussas en massa då.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ha en bra alla hjärtans dag och passa på att pussas och mysa mycket...

Kram

2009-02-14 @ 11:18:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Ha en bra alla hjärtans dag och passa på att pussas och mysa mycket...

Kram

2009-02-14 @ 11:18:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0