Äntligen

I januari i år slutade jag röka. I maj började jag igen.
Jag har lurat mig själv, jag kan ta en då och då, det gör inget , men det gjorde det. När det gick upp för mig att jag var tillbaka i fällan blev jag ledsen, arg och besviken på mig själv. Jag vill inte röka, men...
Nu har det gått tre rökfria dagar. Jag mår skit.
Idag har jag börjat läsa boken Äntligen icke-rökare av Allen Carr, hoppas att den kan hjälpa mig att må bättre. Har kommit 1/3 av boken och det har hittills handlat mest om varför man röker och varför det är svårt att sluta. Allen lovar att hans metod fungerar för resten av livet, att jag kommer att bli fri för alltid, bäst att jag skyndar mig att läsa vidare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0