Flyttblogg

Äntligen har vi flyttat alla saker, ja nästan i alla fall, vi har förrådet kvar men det sparar vi några dagar.
Den här flytten gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. När vi kom till lägenheten var den det skitigaste jag sett, ever! Hon som bodde här innan tyckte att de hade gjort så gott de kunnat, men jag tror inte att de har städat alls på ett par år faktiskt. Vi har städat som galningar här så nu börjar det kännas ok. Detta gjorde dock att flytten blev sen och utdragen och tusen gånger jobbigare, i fyra dygn har vi hållit på nu, vi börjar känna oss slutkörda.
Barnen är dock nöjda, det blev ett stort fint lekrum där endast lite småpyssel återstår, ett jätterosa prinsessrum och ett blått rum med pirattema. Dessutom finns det massor av lekmöjligheter utomhus här.

Internet suger här "på landet" och det finns väldigt mycket getingar, ja jag är en stadsbrud...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Ja, alltså nya förutsättningar, sånt är läskigt. Internet är min religion!

2010-07-21 @ 21:28:06
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Så typiskt när ni planerat flytten så bra. Hoppas ni bor in er snabbt! Landet charmar nog med tiden.

2010-07-27 @ 20:54:18
Postat av: Jazzhoppan

Du får åka in til stan och hämta ny luft. Snart har du vant dig vid lantluften :-)

2010-08-04 @ 21:38:54
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0