Lite paj och mycket dans

Det blev två svettiga timmar mitt på dagen, men kul var det. Jag hade dock lite svårt att hänga med i de afrikanska rytmerna, jag är lite mer av en latinotypen annars.
Solen värmde inte så mycket idag, men hos min vän intill husväggen var det helt ok att sitta med en kaffe. Jag unnande mig även en bit äppelpaj, en liten bit, jag som försöker göra mig av med kilon har inte ätit fikabröd på flera veckor, det var himmelsk gott.
När vi kom hem dansade vi loss lite i vardagsrummet, hela familjen shakade till Lady Gaga. Nu är barnen däckade i sina sängar och de vuxna sitter vid var sin dator.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt. Det blir så mycket godare med saker som man inte ätit på länge. Jag hoppas mitt första glas bubbel ska smaka gott också. Så småning om.

2010-06-05 @ 22:09:00
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0