Gucci, pizza och underbar cappucino

Det bästa med Milano är helt klart deras supergoda kaffe, har druckit ett antal cappucino varje dag och  njutit lika mycket varje gång. Den godaste drack vi på Guccis eget cafe, det var för övrigt den dyraste kaffen jag druckit någonsinn, men helt klart värt det!
Det blev inte så mycket shopping för min del, jag är inte typen som betalar tre tusen för en handväska, men det fanns mycket kul att titta på.

Sedan jag kom hem har jag spenderat ett par mysiga dagar med Han som jag tycker om, men nu får jag inte träffa honom på hela veckan, kommer sakna.
Å andra sidan hoppas jag att jag hinner träffa min tjejer lite mer den här veckan, har sett dem aldeles för lite på sista tiden.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul att semestern blev lyckad!

2007-10-15 @ 09:43:09
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag längtar till Italien. Mest för maten, och vinet, och kaffet, och allt man kan se och... ja, allt annat. Måste dit snart!

2007-10-15 @ 20:54:44
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: tess

ååhhh, italien... älskar italien... jag håller med - det bästa är kaffet!

2007-10-16 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0