Inte igen!

Har ont i magen och feber, känns som en urinvägsinfektion är på g igen, skit oxå!

Idag har jag varit barnvakt åt Lillebror, Prinsessan och Stora tjejen. Det gick bra förutom några små missöden...Lillebror är ett och ett halvt nu och vildare är någon annan unge, när vi var i affären fick han tag i ett ägg som han kastade i golvet, sedan när vi var hemma ropade Prinsessan på mig att jag skulle komma fort, då satt han på (!) strykbrädan med hela sig full av sköljmedel, till saken hör att dörren till tvättstugan var stängd men han hade lyckats släpa dit en pall från köket och tagit sig in ändå.
Ligger på soffan och pustar ut nu efter en hård dag.

Kommentarer
Postat av: F (fia)

Usch hoppas du kryar på dig!Jag är förresten me i bloggvärlden igen:)startat en ny.Kram

2008-01-10 @ 11:33:13
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahaha... det låter som att du haft en tuff dag. Inte konstigt du har feber. Krya på dig!

2008-01-10 @ 22:11:40
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0