Minus choklad och äppelpaj

I sju veckors tid har jag varit en nyttig människa, ingen skräpmat, inget godis eller fikabröd,  mycket grönsaker, träning osv. Jag är verkligen imponerad av mig själv, jag trode inte att jag skulle klara ett liv utan choklad, nåja sju veckor är ju inte hela livet men ändå. Vågen visar - 4kg. Spegeln visar inte så mycket tyvärr.
Jag ska kämpa på ett tag till, det är inte så svårt som jag trodde men jag skulle gärna byta med någon av alla som kan äta hur mycket godis och bullar som helst utan att gå upp ett gram.

Kommentarer
Postat av: Jazzhoppan

Heja heja!

2010-06-17 @ 16:08:49
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad bra du är! Jag tror iofs att även de som inte går upp i vikt av dålig mat skulle behöva avhålla sig från den.

2010-06-18 @ 14:02:53
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Bravo! Heja, heja!

2010-06-18 @ 19:50:30
Postat av: Anonym

duktiga du...skulle aldrig klara det tror jag

2010-06-21 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0