Som ett svidande skavsår är den tomhet som finns kvar

Så var den dagen slut. Nu börjar min helg, dvs är ledig två dagar. Har en massa borden, hoppas jag orkar ta tag i något vettigt.
En sak som du sa i telefonen i fredags har fastnat hos mig, det du berättade att Lilla M hade sagt; Pappa du är kär i Beyonce. Det du svarade på det var att ni inte skulle träffa mig lika ofta längre. Du borde ha svarat; Nej det är jag inte. Precis som du borde ha sagt de orden till mig, jag har ju bett dig att göra det, för sålänge jag inte får höra det ger du mig lite grann hopp, lite.
I morgon kväll ska jag träffa mina tjejer, det ska bli kul i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nyima Kameleont

Så fegt. Jag förstår när du beskriver hans beteende att du är kvar .. lämnad i 'förvirring'. Jag förstår dig alltför väl.
Vissa människor är konflikträdda och skadar en bunt med människor på vägen.
Ett andetag i taget, ibland är det det enda vi orkar.
Tankar /J

2007-05-21 @ 09:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0