Jobbkaos och riktigt fula paket

Det har varit mer kaos än vanligt på mitt jobb denna julhelg, låånga dagar har det blivit. Jo,visst är det kul att det händer nåt, men måste allt hända på en gång.
Kaoset har jag varvat med att sälja porslinstomtar i mammas butik, jag menar varför vara ledig när man kan jobba? Där har jag även i år kämpat med att slå in paket, men nu är det konstaterat att jag är ett hopplöst fall, mina paket är och förblir fula.
En tuff vecka till räknar jag med men sen vill jag ha det lite lugn och ro tack.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var när jag jobbade i butik jag lärde mig slå in paket. Det gäller bara att ligga i.

2009-12-27 @ 19:35:03
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: E

Du får öva mera ;)

Jag är skitbra på att slå in paket, men så tycker jag att det är roligt också! =)

2009-12-31 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0