Sjutgalna, vintörstiga och skrattiga brudar

Igår fm stod jag nyduschad i underkläder med turban på huvudet då det ringer på dörren. Barnen rusar för att öppna, det visade sig vara 3 av mina tjejer som tänkte hämta mig och fira av mina sista dagar i "frihet". Jag fick snabbt slänga på mig kläder och med förbundna ögon snällt följa med ner och hoppa in i en bil. Vi åkte en bit och sedan hamnade vi hos en annan av brudarna där alla (jag saknade dock 2) mina tjejkompisar väntade med lunch. Efter en god salladsbuffé fick jag ett kuvert med en ledtråd om var vi skulle näst, det visade sig att vi under dagen skulle göra en nostalgitripp, så vi hamnade vid ett par av mina gamla skolor, arbetsplatser och andra platser som spelat en roll i mitt liv. Ett oväntat stopp var dock vid en lazegame-hall, där fick vi leka (eller ja det blev till blodigt allvar) och hade en riktigt rolig och svettig timme. Det sista stoppet gjordes vid ett hus vid havet där ett bord fyllt av mumsiga tapas stod uppdukat, efter vi huggit in på detta var det musikquis, bastubad och nakenhopp ut i snön, rödvin, en massa tjejsanck, en frågesport om Kärleken, en utsökt middag, mer vin och väldigt mycket skratt. Huset var mysigt utsmyckat med massor av ljus och ballonger, och mysfaktorn ökades av den öppna spisen. Huset hade sovplatser för alla åtta, så min toppenroliga möhippa slutade inte förrän idag vid lunchtid.
Mina vänner har verkligen ansträngt sig och planerat en superdag, jag är såå gald att jag har dem!

13 dagar kvar....

Kommentarer
Postat av: Ester

Åååh, så skoj! Tänk vad de fixat.

2010-02-05 @ 21:26:45
Postat av: Hanna

Låter supermysigt!

2010-02-08 @ 16:19:38
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Vad roligt! Fina vänner ska man spara på :-)

2010-02-11 @ 13:53:09
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0