En lång bra dag

Idag har varit en lång dag, fast en bra sådan. Gick upp innan tuppen, jobbade i 12 timmar, arbetsdagen slutade i ett tre timmar långt möte. Hämtade barnen på dagis, lyxade till det med mellis på en snabbmatsrestaurang, varken jag eller barnen hade något emot en burgare. Sedan hem och svida om och iväg på tacokväll hos några vänner. Lillkillen somnade i bilen på hemvägen och storasyster slocknade ca fem minuter efter att vi kommit hem, blev en enkel läggning ikväll och tur var väl det för jag är så trött nu att jag knappt orkar ta mig till sängen.
När jag kom hem idag stod en vas med röda rosor på bordet, från Kärleken, min man.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk vad mycket som hänt sen du började blogga!

2010-03-03 @ 12:42:04
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Ja, verkligen mycket!

2010-03-03 @ 20:49:11
URL: http://bday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0