Härliga höst

Jag skriver så sällan här så det är nog ingen som orkar vänta på inlägg, mina få läsare kan ha blivit ännu färre. Men bloggen får nog vara kvar, i perioder så gillar jag att skriva av mig oavsett om någon läser eller ej. När jag började skriva var det inte för att det skulle läsas utan mest för skrivandets skull.

Helgen har bestått av en läskig fest med häxor, monster, en söt nyckelpiga och en massa god mat. Jag åkte dit med ett litet skelett och en liten häxa, själv var jag storhäxan. Vi passade även på att fira en födelsedag, en glad 27-åring blev ägare till en ny kamera som vi samlat till.

Idag var vi riktigt hurtiga och begav oss ut i skogsmulles trakter på en tipspromenad, i strålande sol var det en mysig höstdag med hela familjen och vänner. Jag gillar hösten, då kan till och med jag våga mig ut i skogen för alla läskiga slingrande typer ligger och sover.

Annars har jag blivit helt fast i Greys anatomy, är nu på säsong 4, ska se ett avsnitt nu och avnjuta det med pepparkakor och julmust.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det känns skönt att du återkommer ibland. Jag vill inte tappa bort människor i bloggvärlden.

2010-11-11 @ 07:47:35
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Beyonce

Jag funderade faktiskt på att sluta blogga, men hänger nog kvar ett tag till. Jag är dock bättre på att läsa bloggar än att skriva i min egen.

2010-11-11 @ 17:32:33
URL: http://bday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0