Bröllopsbestyr igen

Nya bröllopsplaner på g, denna gång är det lillasyster som ska gifta sig. Jag ska få äran att vara tärna och även toastmadame, och till det senare krävs en hel del planering. Som det känns nu så kommer jag dock snart att ha all tid i världen till planering, tre arbetspass kvar innan jag ska vara ledig i ca ett år,helt galet ju.

Magen växer och frodas, tydligen mer än de flesta bebismagar då kommentaren Är du säker på att det inte är två där inne yttras så gott som dagligen. Min barnmorska är dock säker på att det bara är en bebis, och det räcker bra för mig.
Vi har köpt en vagn, såå fin, som hela familjen har provkört och dockorna har fått provåka, känner mig nöjd.
Annars har jag inte förberett mig så mycket, men det är ju ca 10 veckor kvar så ingen stress än.

Kommentarer
Postat av: Fröet

Kul m bröllop. Vill också att nån jag känner ska gifta sig.

2011-01-14 @ 20:07:55
Postat av: Hanna

Fan vad klumpigt att hålla på säga så där. Men kul med bröllop.

2011-01-14 @ 20:40:59
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Bröllop är fantastiskt kul!

Tydligen är det fritt fram att säga vad som helst inom ämnet graviditet, morrr!

2011-01-18 @ 21:47:28
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: Ester

Snart, snart är det dags! Åh, så skoj!

( Ja, tiden går rätt fort ändå)

2011-01-26 @ 19:49:15
Postat av: E

Ååå, grattis B! Va härligt med en liten kotte!

2011-02-01 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0