Livsfarliga pingviner

Är efter kvällens bravader en tand fattigare, nästan i alla fall.
Satt hemma hos Sandy och förfestade lite, på bordet fanns en burk salta pingviner, gott tänkte jag och tog en, det skulle jag inte ha gjort! För ett par veckor sedan tappade jag en bit av en tand, den mycket sega pingvinen gjorde nu att resten av tanden lossnade, kvar finns bara en liten liten bit tand. Typiskt, det här kan bli dyrt... Jag vill ju ut och resa för mina pengar, inte gå till tandläkaren, skit oxå!


Kommentarer
Postat av: grannen

åååhhh, samma sak hände mig fast med en seg kola. Kras, sa det. Men jag tror att det var en fyllning som släppte... Men skjut inte upp besöket till tandläkaren. Det gjorde jag och fick sota för det med en rotfyllning... Dyrare och ondare. :-(

2007-08-05 @ 10:46:59
URL: http://proud2b.blogg.se
Postat av: Klusterbitar

AJ! Det lät inte bra det där! :(

2007-08-05 @ 11:11:08
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Cyberspunken

Åhhh dom lömska pingvinerna!! ligger där och utsrålar mumsighet i sina burkar... så när man minst anar det så hugger dom till... fastnar i halsen eller rycker med sig tänder aj aj illa! hoppas att det går bra och inte blir alltför kostsamt...

2007-08-05 @ 17:27:39
URL: http://cyberspunken.blogg.se
Postat av: Blinbling

Neeej, typiskt. Min favoritgodis och allt. Hoppas det inte kommer kosta dig skjortan.

2007-08-06 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0