Historien upprepar sig

Du gör det igen, fast inte med mig. Läste på din blogg att du är kär igen, i Malin. Det gör så ont att veta allt allt det underbara som vi hade gör du om med henne nu. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka synd om henne, hur ska det gå om några månader när du fegar ur, jag vet ju inte att du kommer att göra det men det känns troligt.
Hur ska du göra med lilla M, ska du låta henne lära känna och tycka om Malin precis som med mig?
Ska Malin få träffa din familj efter bara ett par veckor precis som jag fick?
Hoppas att du tänker efter mer den här gången! Efter bara ett par dagar sa du till mig att du var kär i mig, och jag trodde dig, du trodde nog oxå på dig. Hur många hjärtan ska du krossa i din kamp att komma över ditt förra förhållande?

Kommentarer
Postat av: Caffé Latte

Alltså helt otroligt, vilken egoistisk skitstövel.. Ja du det finns gott om dom tyvärr, som inte tänker till före..

2007-06-14 @ 12:32:34
URL: http://goya.blogg.se
Postat av: Märtha

Vet du, det kanske låter dumt men det var lika bra att du blev av med honom. Såna killar är inget att ha och jag lovar inom sin tid kommer även Malin förstå det. I slutändan är det han som blir ensam ändå.

2007-06-14 @ 15:48:34
URL: http://biancas.blogg.se
Postat av: Klusterbitar

Dags att göra ett hack i hans skiva, typ. Försök att gå vidare, det mår du bäst av. Det är han som är problemet. Han har problem. Kram /F.

2007-06-14 @ 23:53:33
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Beyonce

CL; I know!
Märtha; Även fast jag är så ledsen så hoppas jag att han inte sårar henne som han gjort med mig.
Kluster; Jag vet, du har så rätt...men...

2007-06-15 @ 01:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0