Alla dessa jävla tåg

Kom just hem från jobbet efter en helt vanlig dag. Eftersom jag vanligtvis är en positiv och pratglad person så märks det nog ganska tydligt att jag inte mår så bra just nu. Jag vet att det är väl menat, men jag är så sjukt trött på komentarer som  det går fler tåg. Jag vill ju inte ha något annat tåg ju!!
I morgon kommer två av mina favoritungar hit på förmiddan, ska bli mysigt. Hoppas bara att Lillebror är gladare idag, sist han var här grät han mest pga ont i örat...
Undrar hur lilla M mår? Saknar dig lilla vännen!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Åh herregud! Precis DEN kommentaren gör mig galen....Vafan! Vaddå tåg?? Sämsta man kan säga...! Jag VET att det kommer fler chanser för mig, men det tar 100 år och jag vill HA DENNA, NU! Inga andra tåg!! Gah!
Å vetdu...jag är som en öppen bok, man ser direkt på mig när jag är ledsen...

2007-05-08 @ 19:57:04
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Lari

Ja, mysigt är ett bra ord det..=)

2007-05-08 @ 20:31:38
URL: http://webkocken.blogg.se/
Postat av: Stina

Visst vet väl alla att det går fler tåg om man missar ett men inte så kul om man ville ha just det tåget men missar det... Känns inte så bra när man missar det men när man väl sitter på nästa tåg igen så vet man att allt alltid blir bra igen... Missar man ett så kommer det alltid fler!

2007-05-08 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0