Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick allt jag hade förstorat

Jaha det blev ju jävligt bra det här. Ringde dig och föreslog att vi skulle träffas på måndag, men nej då har du en dejt. Hallå, du var ju inte redo! Du är en sån jävla lögnare! Nu ångrar jag verkligen att jag träffat dig överhuvudtaget. Se tillbaks på det fina vi hade. Du är ju en sån underbar tjej, du kommer träffa nån. Jag vet inte varför jag ville gå så fort fram, det kändes rätt då. Fuck you! Jag tror inte ett skit på vad du säger.
Jag ångrar så att jag gav dig så mycket, du var inte värd det.
Jag sa till dig att jag inte är kär i dig längre, det är sant, hur skulle jag kunna vara det. Du är en dålig människa, feg och elak. Inte för att du inte vill ha mig, för att du har behandlat mig illa och ljugit för mig. För att du vill såra mig, varför vill du det?
Nu tänker jag inte höra av mig mer, nu är du borta för mig, du finns inte.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Näää, vilken jävla idiot rent ut sagt! Jag var med om ungefär samma sak med min f.d favvemåbramänniska. "Kan inte, går inte", sen landar ett kärleksinlägg om en annan tjej på hans blogg i samma veva...Mmm, det sved. "Men det hade inget med mig att göra..." Nämen hur tänkte du då...??

2007-05-18 @ 23:41:31
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Beyonce

Svar T; Jo jag väntar bara på ett sånt inlägg på hans blogg, han skrev ju en hel del om mig förut. Japp en jävla idiot!

2007-05-19 @ 01:09:59
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Nyima Kameleont

MMmmm fyfan vad jobbigt. Jag har erfarenhet av det där, därför skrev jag som jag gjorde i förra inlägget. Tänk att jag blir helt förblindad i början av en kärleksrelatione, det borde fan va alarm på mig!
Förstår dig. Jag räknar dagarna när jag inte hör av mig. Och tackar en högre kraft, för varje dag han inte hör av sig.
J

2007-05-19 @ 12:04:07
URL: http://nyima.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0