Det börjar bli lite bättre nu min vän

Känner mig lite piggare nu, kan nästan andas och så. Har varit på lite utflykter idag, den första till mammas butik där vi åt grekmat till lunch. Sen tog jag en sväng förbi Carro och satt en stund i solen och pratade om inget. Nu är jag nyss hemkommen från Kitty där jag blev bjuden på makaroner och mamma scans, alltid trevligt att bli bjuden på söndagsmiddag.
Kommer ständigt på mig själv med att tänka på dig, på nåt konstigt vis påminner det mesta om dig och om oss. Undrar om du tänker på mig alls? Den oro och förvirring du kände har den blivit bättre? Kommer ihåg att jag tänkte att du verkar vara en så öppen och ärlig människa, önskar du ville prata med mig nu som du gjorde då. Kan bara inte tro att allt var en stor lögn, eller hade jag så fel om dig?

Kommentarer
Postat av: iRiC

Tackar så mkt! ^^,

2007-05-07 @ 11:38:54
URL: http://iric.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0