Det ekar i huvet

Har varit på shoppingtur med tjejerna idag, det blev några påsar med hem och det är ju alltid bra...
Rörde oss i dina kvarter vilket visade sig vara ganska jobbigt, såg saker som påminde om dig överallt. Åkte förbi våran bar, den där vi satt och drack vin och blev kära den där kvällen. Åh vad jag längtar tillbaka till de där första veckorna, allt var så mysigt och pirrigt och härligt. Visst, det gick fort, jättefort men mest var det du som skyndade. Jag tänkte att varför stressa, vi har ju hittat varandra nu, vi har all tid i världen. Vi hade inte det...
Träffa min dotter, ta min nyckel, träffa hela min familj, flytta in hos mig. Varför? Alla de sakerna gjorde mig bara mer säker på att du verkligen ville ha mig i ditt liv, varför gjorde du så?
Fan, jag måste verkligen inse nu att du är borta. För alltid.

Kommentarer
Postat av: C.

Hjärtat säger nog tyvärr att pusslet inte har någon lösning, trots att jag hoppas och kämpar för att hitta pusselbitarna i mörkret.

Jag har läst en massa här nu och mycket känns som om det skulle kunna vara mina egna ord. Jag trodde också att vi hade all tid i världen men tydligen inte.. Ta hand om dig!

2007-05-09 @ 00:06:29
URL: http://arligheter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0