Det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Tänker inte på dig varje sekund längre, även om det är ofta.
Såg nytagna bilder på dig på din blogg, konstigt nog var du inte alls så fin som jag minns dig. De minnen jag har från den underbara tiden känns så avlägsna och det känns sorgligt. Det börjar nog sakta gå upp för mig att det är såhär det ska vara, att du inte kommer finnas i mitt liv.
Någon som alltid kommer finnas i mitt liv är Kaptenen. Vi hade ett tio år långt förhållande. Vi blev vuxna tillsammans och hade något väldigt speciellt ihop. Tyvär utvecklades det till en annan typ av kärlek vilket gjorde att vi valde att gå skilda vägar, men bara delvis, vi båda vet att vi alltid kommer att finnas här för varandra. Han är en enorm trygghet för mig och finns alltid i mitt hjärta.
Jag trodde att du var en person som alltid skulle finnas i mitt hjärta, men jag är inte så säker på det längre.

Kommentarer
Postat av: E

Is-hjärtan smälter så småning om...men kanske av en annan solstråle.
Kram E

2007-05-11 @ 11:20:25
URL: http://drogen.blogg.se
Postat av: C.

Tiden kan nog vara fel men är nog ofta en enkel förklaring, tyvärr. Om allt utan tiden vore rätt så vore nog tiden ändå inget problem. Så tror jag iallafall. Och klart att du har rätt till en sanning, jag tycker det brukar kännas lättare då även om det också kan göra ont.

2007-05-11 @ 11:59:07
URL: http://arligheter.blogg.se
Postat av: E.

Jag har länkat till dig. Hoppas att det går bra. Tycker om det du skriver, även om jag inte tycker om att du mår dåligt.

2007-05-11 @ 15:48:31
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0