En svår och jobbig grej

Grillat, eller ja vi fick steka köttet eftersom det inte blev nån glöd, och kollat på film med några vänner ikväll. Skickade iväg deklarationssmset kl 23.55...
Har nästan bestämt mig för att ringa dig i morgon, vill så gärna höra din röst. Nu var det 11 dagar sen vi pratade sist. Undrar om du har tänkt på mig alls?
Tänker ofta på den kvällen vi stod på balkongen och du sa; jag är kär i dig, jag är mer än kär i dig. Det var inte så många veckor sedan, kan dina känslor för mig verkligen ha gått från mer än kär till ingenting?
S frågade idag om jag skulle kunna tänka mig att vara din vän, jag vet faktiskt inte men jag vet att jag inte bara vill avsluta såhär. Det är så tomt utan dig i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Ja du, man undrar hur dom tänker ibland.. Ring idag tycker jag.. :)

2007-05-03 @ 08:07:08
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0