Jag liksom föll över kanten

Ledig från jobbet i fyra dagar. Borde kännas bra, men det känns meningslöst på nåt vis. Satt och solade och drack kaffe en stund på ett kafé med några vänner, mysigt men sen då... Jag behöver nåt att längta till tror jag, just nu kommer jag inte på något bra alls. Semester? Nej, tre veckor ledigt utan planer, inte så mycket att se fram emot. Du och jag och Lilla M skulle ju göra en massa mysiga saker, men nu är det bara jag.
Fredagkväll, inget som lockar. Undrar vad du ska göra?
När vi pratade i måndags sa jag att jag ville träffa dig och prata, men sen har jag inte hört av dig mer. Jag fattar piken!
Har glömt att tacka dig för mina minus tio kilo, tack. Fast inte ens det känns kul just nu...

Kommentarer
Postat av: E.

Jag känner igen det där. Att en ledighet kan kännas meningslös.Ibland undrar jag vad man ska fylla all tid med.

2007-05-11 @ 19:30:34
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är lätt att glömma bort att äta och tappa matlusten när man är nere. Det är faktiskt det första som händer med mig... Det känns också som att det förtar en massa glädje.

2007-05-11 @ 19:42:51
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Therrorese

Hjärtat, om man inte äter får man ingen energi. Har man ingen energi orkar man inte läka sitt hjärta. Orkar man inte läka sitt hjärta kan man inte öppna det igen. Kan man inte öppna sitt hjärta igen går man miste om så mycket...!

2007-05-12 @ 00:25:58
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0