Lilla M

Din pappa sa att du skulle vara blyg. Fem minuter efter att vi hade träffats tog du mig i handen och sa nu ska vi leka. Vi föll för varandra direkt.
Jag hoppas så att du inte är arg på mig lilla vännen, jag önskar att jag kunde komma och leka med dig igen men det går inte. Jag vet inte vad din pappa har sagt om mig och om varför jag försvann ur ditt liv så fort. Antagligen så gör du inte det men jag hoppas av hela mitt hjärta att du förstår, jag ville verkligen lära känna dig mer och fortsätta att vara en del av ditt liv. Kanske tänker du på mig när du leker med min katt som du lånade av mig, eller när du tar på den söta klänningen jag köpte till dig, kanske. Jag saknar dig så Lilla M.

Kommentarer
Postat av: malino

it's sucks. har varit med om så många svek, är för snäll. men den här kompisen och jag håller på och lösa problemet.. pratar med varandra med avslappnat nu och de är ju ett fram steg.

fint du skriver, din blogg ska jag kolla in igen, när jag får tid att läsa.

2007-05-14 @ 22:14:45
URL: http://randigastrumpan.blogg.se
Postat av: evans

Vad har du för spännande jobb, när du kan hunkspana ofta?! Söker de folk ;-)

2007-05-15 @ 08:37:31
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Klusterbitar

Längtan efter någon, längtan efter att få veta svaren på vissa frågor kan reta en som ett myggbett mitt på näsan.

2007-05-15 @ 16:59:52
URL: http://klusterbitar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0