Livet är ingen fest

Äntligen hemma! Det är inte bra att känna folk med egna företag, har jobbat 11-02 idag, på min lediga helg. Först var jag och hjälpte mamma i butiken och sedan hjälpte jag en vän som har en cateringfirma med en middag på en herrgård. Nu är jag trött, mest i fötterna.
Det var nog ändå bra att det blev så sent, skulle gått ut annars och alkohol har ingen bra inverkan på mig för tillfället. Efter tre glas vin igår så kändes allt ännu mer hopplöst och bedrövligt.
Nu ska jag sova, och försöka att inte drömma om dig.

Kommentarer
Postat av: E.

Det är bra att sova. Att ta långa promenader i naturen brukar också funka för mig.Då mår man bra en liten stund efteråt.

2007-05-13 @ 17:52:36
URL: http://nexttowaverleypark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0