Som om lilla jag försvann

Jaha då ska du på dejt i kväll då. Känns jobbigt att veta, inte för att jag tror att du kommer bli kär utan för att du verkligen vill glömma mig. Det som hände mellan dig och mig är inget som händer varje dag direkt, det dröjer nog innan någon av oss får vara med om det igen.
En jobbarkompis (kille) sa till mig i helgen att killar kan bli rädda om det känns för bra, va, låter inte riktigt klokt men det skulle kunna stämma in på dig. Det vi hade var bra, kanske för bra.
Ska du presentera Lilla M för en ny tjej igen nu, någon som du sedan ska rycka bort ur hennes liv? Jag hoppas inte det.
Nu ska jag ner på stan och ta en fika med en vän, och kanske shoppa lite.

Kommentarer
Postat av: Kang

Har svårt att skriva något, men jag läser dina inlägg även om jag inte kommenterar så mycket. Förstår att det är tungt.
Värme från Kang

2007-05-21 @ 13:10:20
URL: http://helamig.blogspot.com
Postat av: Beyonce

Tack Kang! Läser hos dig med.

2007-05-21 @ 16:55:23
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0