In a country far far away

Idag har jag träffat en gammal vän som jag inte sett på evigheter, hon bor i ett land långt borta, ja faktiskt på andra sidan jordklotet typ. Trots att vi ses så sällan och inte ens pratas vid speciellt ofta känns allt precis som vanligt när vi ses, som om det var i går och inte ett år sedan sist. Hon är en bra människa, som vigt sitt liv åt att hjälpa de som har det svårt och att arbeta med de stora orättvisorna som finns i världen. Jag blir så glad av att träffa henne, synd bara att det blir så sällan.

Kvällen har jag spenderat på en båt och ätit sjukt mycket räkor.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är fint med såna vänner. Vänskapen är så djup att varken tid eller avstånd förändrar relationen. Hoppas du har fler nära vänner som finns till hands när det känns tungt.

2008-08-23 @ 20:39:55
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0