Prinsesskalas

Idag fyller Prinsessan 7 år. Jag har köpt en kjol, en tröja och ett litet sminkkit. För det var det hon önskade sig, kläder och smink. Snart bär det iväg till kalaset.
Prinsessan och hennes storasyster sov över hos mig en dag i förra veckan, det var mysigt. Det är kul att vi har lyckats hålla kvar våran nära kontakt, Familjen med alla barn är ju egentligen Kaptenens familj.
En dag när jag var där och badade i deras pool sa jag att det vore skönt att ha en pool hemma på min gård, då sa Prinsessan; Det behöver du ju inte B, du kan komma och bada hos oss när du vill, du tillhör ju familjen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken härlig känsla!

2008-08-06 @ 18:41:07
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0