Katastrof

Har varit vid havet idag, suttit på en klippa och svalkat mig i Östersjön ibland, hittade ett ställe utan en massa elaka alger.

Jag tänker mycket på hur det var då, när allt var bra. För det var bra. Jag kommer ihåg ett par gånger då Han berättade att Han var orolig för att jag skulle lämna honom. Att kärleken bara skulle försvinna eller att jag skulle tröttna på honom. Han sa att om det hände skulle det vara katastrof för tre människor. Jag tror att man kan kalla det här för en katastrof, det har gått ca 3 månader och jag har fortfarande så ont i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han verkar vara en väldigt osäker person. Det kan bli väldigt jobbigt att vara med en person som är så osäker. Inte för att det är någon tröst. Men ändå...

2008-07-28 @ 22:29:47
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0