En present

I lördags eftermiddag kom Han hit för att visa upp sin nya motorcykel. Då passade Han på att berätta hur vacker jag är. Visst, det är alltid kul att höra det, men jag försöker ju komma över honom och det blir inte lättare när jag får höra att Han tycker det, det skapar bara fler frågetecken.

När jag nyss kom hem från jobbet låg det ett paket innanför dörren. Det var en jättefin kofta som min syster hade köpt i present till mig. Det kändes kul att komma hem till en present, min syster är bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter ganska elakt att ge dubbla budskap på det där sättet!

2008-06-10 @ 08:56:51
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Ester

Vad håller han på med....?

2008-06-10 @ 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0