Äkta söndagsångest

Eftersom jag jobbar som jag gör med kvällar och helger har jag inte så ofta den berömda söndagsångesten, jag är ju ledig varannan måndag, men idag finns den här på riktigt. Jag jobbade morgon hela förra veckan och har två jobbiga veckor kvar med bara morgonskift, tiderna är 04.30-14.00, bara tanken på det är riktigt ångestframkallande. Jag är en tröttis i vanliga fall och en extrem sådan då jag jobbar mogon.

Firade min syrras killes födelsedag igår kväll, var ett gäng ute och käkade italienskt, en trevlig kväll.

Försöker få lite vettigt gjort här hemma idag men känner ingen energi att städa. Har i alla fall storstädat kylskåpet, vilket behövdes, får se om jag orkar engagera mig i badrummet oxå innan helgen är slut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

De där arbetstiderna låter ångestframkallande!

2008-03-17 @ 20:20:42
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0