Barca var bra

Hade en riktigt nice resa med tjejerna till Barcelona, det var sol, shopping, gott kaffe och mys.
Spanien är ett trevligt land men jag blir inte riktigt klok på deras matkultur, hört talas om sås? Beställer man en rätt med kyckling och pommes så är det just det man får, inget mer, kanske en tomat till om man har tur. Fast de har mycket gott oxå, tapas med oliver, ostar och skinka är ju inte helt fel.

Nu ligger jag med rinnande näsa och feber, igen! Fan oxå, hur många gånger kan man bli förkyld, jag verkar bli det hela tiden ju.  Tog en tur till hälsokostaffären och inhandlade vitaminer och solhatt, det kan ju gå åt.

Kommentarer
Postat av: Lina

härligt med resa. Vill med til Barcelona;)

2008-03-07 @ 16:05:46
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Hanna

Solhatt är det man behöver när man är förkyld.

Jag har faktiskt aldrig varit i Spanien. Det börjar nog bli dags.

2008-03-07 @ 18:33:14
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0