Ibland har jag kännt att jag duger

Jag har alltid ställt upp på mina nära, alltid hjälpt till när det behövts och funnit till hands. Ibland har jag fått höra Du måste lära dig att säga nej B och Tänk lite på dig själv ibland, men jag vill ställa upp, jag vill hjälpa och ta hand om. Jag vet inte varför jag är sån men det får mig liksom att känna mig bra. Nackdelen är att det känns som att jag förväntas att alltid ställa upp och att människor blir besvikna på mig när jag har andra saker för mig, saker som är viktiga för mig.
Jag blir ledsen när jag känner att jag inte får något tillbaka, vad jag vill och känner är ju oxå viktigt, eller...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst är det väldigt trist när man bara ger och ger. Jag hoppas att det på ett eller annat sätt ändå kommer tillbaka till en.

2008-03-27 @ 19:09:55
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0