This is the end

Har spenderat mestadels av helgen i våran nya soffa, det hade varit nice om inte mitt huvud känts som en ballong och om näsan kunde sluta rinna. Jag har proppat i mig nyttigheter i form av frukt, piller och vitlök, vet inte om det hjälper så mycket när skadan redan är skedd men det kan ju inte göra saken värre. Har bestämt mig för att bli hälsosammare nu för att förebyggga förkylningar, mer vitaminer, frisk luft och motion ska bli en del av min vardag, detta är slutet för alla sjukdomar!

Kommentarer
Postat av: Ester

Fy, vad jag känner med dig. Förkylningar som är så jobbiga. Man blir ju helt utmattad. Håller tummarna för att bacillerna försvinner sin väg!

2008-03-10 @ 17:46:49
Postat av: Hanna

Härlig inställning! Och jag tror att tänket kan fungera.

2008-03-10 @ 20:59:12
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0