Möbelshopping

Var på Ikea igår med Hermana. Köpte köksbord, två sängbord, några lampor och lite annat fint. Stolarna som jag hade sett ut var slut så det får bli en tur snart igen. I köket ska jag ha ett stort ekbord med plats för 6-8 pers, och svarta stolar.
Min nya lägenhet är stor, och jag ska inreda den fint. Det finns en stor klädkammare, där ska mina skor och väskor få bo.
Har beställt snygga möbler till balkongen, kanske även slår till på en blomlåda.
Har även köpt grymt snygga koppar som jag ska dricka kaffe ur på min balkong.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter bra! Något att se fram emot och som peppar för stunden.

2008-05-05 @ 19:16:05
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Lennart

Alla skriver om sina balkonger, hur mysigt och trevligt det är eller ska bli där. Men jag har ju ingen, snyft.

2008-05-06 @ 11:50:30
URL: http://trannel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0