Kom ihåg mig

Jag har kommit över Han på så sätt att jag inte längtar efter honom, jag tänker inte längre på honom varje sekund. Men jag har inte kommit över det som hände, att jag blev sviken och sårad.
För ca en vecka sedan skickade jag ett sms och frågade om jag hade glömt en kappa där. Igår kväll kom ett svar; Förlåt att jag inte svarat, det har varit så mycket nu att jag glömde, kappan finns här. Kram.
De enda orden jag såg var jag glömde, och de sårade. Jag vill inte vara glömd, jag vill betyda något och bli ihågkommen. Jag tänker ofta på Han, om än på ett annat sätt än förut, och jag vill att han ska tänka på mig.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Han kanske tänker på dig men inte vill erkänna det, eller så prioriterar han något annat eftersom han inte svarade på ditt sms på en gång.



Kram

2008-10-18 @ 20:20:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Jazzhoppan

Han tänker på dig, jag lovar... Kram

2008-10-20 @ 10:18:38
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0