En utmaning

Jag har aldrig blivit utmanad tidigare, men har nu blivit det av Jazzhoppan;

4 favoritprogram på tv

OTH
SATC
............
...........
(kollar typ aldrig på tv ju)

4 saker jag gjorde igår

grät
såg Hundtricket
skrattade
pussades

4 saker jag ser fram emot

min lediga vecka nästa vecka
sommaren
framtiden
resor som ännu inte är planerade

4 av mina favoritrestauranger

Bröderna Olsson
Fika
Hard Rock Cafe Barcelona
La Cucina

4 saker på min önskelista

fler sovmorgonar
en ny dator
mer tid att spendera med dem jag tycker om
många härliga resor

4 personer jag utmanar

de som vill

Kommentarer
Postat av: Lina

åhh.barcelona;)

2009-02-05 @ 20:07:10
URL: http://litenfro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0